dinsdag 12 april 2011

Zodra "De Haas" van huis is ....

Het mag weer En ook nog naar de Mediamarkt

Vanochtend erg vroeg -al om half zes- ging de wekker, was het tijd om op te staan. Na een vlot ontbijtje reden we kwart over zes richting het (nieuwe) vliegveld om Joke weg te brengen. (Zelfde vliegveld, nieuwe aankomst- en vertrekhal)

Op zich ging alles vlot, wel begreep ik uit haar SMS-jes dat de mensen van Ryanair het weer eens op de heupen hadden met betrekking tot de grootte van de handbagage. Het lijkt erop dat ook Joke dit keer gezeur had over een weekendtas die maar net 5 kilo woog (in plaats van de 10 die mag) en waar ze al jaren mee vliegt zonder ooit problemen gehad te hebben.

Kortom, we gaan wel op zoek naar een 20 x 40 x 55 cm koffertje, of nog net iets kleiner, dat lijkt me beter.

Anyway, nu ze weg is grijp ik mijn kans en ben als de spreekwoordelijke haas naar de Brico gereden. Ik was een klein uurtje te vroeg, ze waren nog niet open, maar dat deerde me niet. Ik heb braaf gewacht tot ze opengingen en heb alles weer eens goed bekeken.  Aansluitend ben ik ook nog even naar de Mediamarkt geweest om ook daar even te snuffelen.

Nee, ik heb niks gekocht bij de Mediamarkt, maar dat kan altijd nog komen, niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten