donderdag 14 april 2011

Klussen en wat daar bij komt kijken

Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen Gerepareerd ontharingsapparaat

Joke heeft zich vandaag als oma van haar beste kant laten zien. Ze is met haar kleinzoon voor de eerste keer naar de Gamma geweest. Dat is iets waar je niet vroeg genoeg mee kan beginnen, toch?

Ik ben begonnen met het inrichten van de nieuwe, blauwe doosjes met allerlei electronica-componenten die ik hier op voorraad heb. Maar het lijkt erop dat ik er inderdaad nog een paar extra nodig heb.

Ook ben ik gebeld door een Engelse klant met een defect professioneel ontharingsapparaat. Dat wordt gebruikt in een salon in Frailes maar werkte dus niet meer. Aan het begin van de middag ben ik het apparaat even gaan ophalen en vanmiddag heb ik me daar dus mee bezig gehouden.

Hij leek weer te werken, tenminste: ik kon allerlei uitgangsspanningen meten die er op leken te wijzen dat hij het weer zou doen. Er was dus maar één manier om daar achter te komen, of, zoals ze ook bij Microsoft zeggen: "Eat your own dogfood!"

Kortom, ik stelde voor om hem op mij te proberen, dat leek me de enige goede test. Daar zat ik dus in de schoonheidssalon, terwijl er een aantal haren op mijn hand professioneel werden verwijderd.

Het goede nieuws: hij doet het weer, de klant was blij en er is weer een bijdrage in het hobbypotje gestort.

1 opmerking:

Alberto zei

gewoon weer naar huis gaan, nederland is te koud voor je enne mijnes hek moet gedaan worden toch?

Alberto

Een reactie posten