donderdag 14 april 2011

Verslaafd!

Handige rode bakjes Verslaafd of ondeugend

Het leek allemaal zo goed te gaan, maar twee dagen terug, op de dag van het vertrek van Joke naar Nederland, had ik een enorme terugval.

De afgelopen jaren hebben we samen hard gewerkt om van mijn dreigende verslaving af te komen en onze gezamelijke inspanning had succes. Ik kon er vlak langs lopen zonder er ook maar naar te kijken. En dat nog wel op één van mijn zwakste momenten, namelijk IN de Bricodepot.

Nee, ik kon met gemak van de rode verlokking afblijven. Hoewel ze erg handig, mooi en stevig zijn met echte scharnieren en een handige indeling taande ik er niet meer naar.

Waarom ging het dan toch mis??

De sluiting was verbeterd en nu hebben ze een prachtig mooie, diep blauwe kleur. Ik kon niet anders, ik moest wel toegeven. Twee jaar hard werken, en allemaal voor niets.

Gisteren heb ik de hele dag lopen twijfelen wat ik er allemaal in zal gaan stoppen, maar ik kwam er niet uit. Waarschijnlijk heb ik er nog te weinig en moet ik er nog een paar halen....

Misschien is het nog niet te laat en kan ik nog geholpen worden?

(Als ik vandaag even niet bereikbaar ben, ben ik naar de bouwmarkt...)

4 opmerkingen:

Monique zei

Wat leuk!

Wij vierden onze bruiloft ook op zo'n soort boot. Ziet er erg gezellig uit.

Sara zei

Het was een geweldig feest !
Een dag met een gouden randje.
Fijn dat jullie dit hebben meegevierd.

Anne zei

Arme Leo, ik heb er nog wel een paar voor je hoor. Alexander deelt jouw verslaving en hoe veel ik er ook weggooi.... Er komen altijd weer nieuwe bij...

JaWi zei

Misschien aardig om te vermelden wat op dit moment de totaalstand is???
Ik weet het, het zal een zeer tijdelijke tussenstand zijn, maar toch.... ;-)

Succes met alles weer lekker opbergen!!
Jaap & Willy

Een reactie posten