dinsdag 5 april 2011

Leuk resultaat

Kogelkoppeling met wat speling De twee gerepareerde tredmills

Vandaag ben ik lekker bezig geweest. Vanochtend eerst een hoofdschakelaar vervangen door een zwaarder exemplaar en aansluitend een tussendoorklusje.

Er was een zwembadpomp die sluiting veroorzaakte en waarvan de eigenaren donderdag komen en graag willen zwemmen??  Nu, de sluiting heb ik kunnen oplossen, maar of hun warmtepomp het zwembad voor die tijd op temperatuur zal hebben weet ik echt niet.

Vanmiddag stond er weer een bezoek aan het fitnesscentrum op de agenda. Nee, niet om te sporten maar om te sleutelen. Er was nog een tredmill die een "kloink"-geluid maakte waar ik nog naar moest kijken.

Het bleek een versleten kogelkoppeling te zijn, maar door de voorste koppeling te wisselen met de achterste kan hij nog even vooruit. Dat geeft mij weer wat tijd om op zoek te gaan naar vervangende exemplaren.

Joke heeft vandaag haar eerste volledig Spaanse boek uitgelezen en is daar terecht trots op.

Agenda voor morgen: een aantal tuinlampen plaatsen en het automatisch warmtewisselaar systeem van een zwembad weer opstarten bij een Nederlandse vrouw in Hondón de los Frailes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten