vrijdag 27 augustus 2010

Warm

Veel te warm vandaag om iets te doen Gisteren ben ik best veel van huis geweest. 's Ochtends heb ik de spullen van een reparatie teruggebracht en aansluitend ben ik achter Cor aan naar een storing aan een elektrisch hek gereden. Bij thuiskomst 's middags hebben we even binnen in de koelte gezeten, maar om 5 uur moest ik een zending van pakketdienst UPS oppikken bij de kerk.


Ook had ik afgesproken om rond die tijd bij een buurvrouw even naar één van de afstandsbedieningen van haar hek te kijken. Die afstandsbediening doet het nog steeds niet, wel bleek de motor van het hek verschoven te zijn waardoor het tandwiel tegen het hek aanliep. Ik heb dat afgesteld, maar het op zijn plaatshouden was een klusje voor buurman Cor, we hebben er diezelfde avond nog een afstandhoudertje tussengelast. We zeiden tegen elkaar, vrijdag doen we niks, dan wordt het veel te warm....


Eigenlijk was het gisteren ook al veel te warm.



1 opmerking:

Monique zei

Jongens, wat een hitte!! En hier is het echt gewoon koud!
Ik kijk elke dag op jullie prachtige weerstation via de snelkoppeling die ik op mijn blog heb geplaatst. Ben er erg blij mee om het zo te kunnen volgen, voroal omdat de luchtvochtigheid ook gemeten wordt. Erg belangrijk voor de pijn bij Albert.
Gelukkig wordt het wat minder extreem de komende week, want wij komen weer jullie kant op.
Groetjes,
Albert & Monique

Een reactie posten