zaterdag 8 januari 2011

Siësta?

Joke in de zon met dochter Deniece aan de lijn Pomprevisie

Terwijl Joke in de zon met haar dochter zit te bellen loop ik rond het huis een paar kleine klusjes te doen.

Zo ben ik begonnen aan de revisie van een waterpomp die lekte. Deze pomp heb ik overgehouden bij een eerder klusje bij een Engelse buurman. Het is hetzelfde type als onze eigen waterpomp, dus leek het me handig om een werkend reserve exemplaar op de plank te hebben.

Ook zat er een stukje kabelgoot van de slaapkamer-airco scheef tegen de muur, dat heb ik recht gezet. Nu hoor ik jullie denken, dat zat dan toch al ruim een jaar scheef?  Ja, dat klopt maar zo belangrijk was het blijkbaar ook weer niet.

Het is ruim 20 graden op de veranda, dus kan ik wel weer een kopje thee voor Joke zetten en uiteraard koffie voor mezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten