dinsdag 19 oktober 2010

En alweer naar de bouwmarkt

Uitzicht komend vanuit Albatera 


Was ik gisteren nog aan het kijken naar beschikbare materialen, vandaag kon ik gericht gaan inkopen. Na vanochtend de maten genomen te hebben kon ik een lijstje maken van de spullen die ik nodig ga hebben bij het verplaatsen van de schoorsteen. Het klusje zelf ga ik morgenochtend doen.


Om die reden mocht ik vandaag dus alweer naar de Brico, maar dit keer ben ik via Albatera gereden. Ook op de terugweg heb ik die route genomen om onderweg eens te stoppen om het mooie uitzicht op de foto te zetten.


Ik realiseerde me namelijk ineens dat er ook dicht bij huis best veel mooie plekjes zijn die we vaak zien, maar eigenlijk een beetje voor lief nemen, zonder dit moois echt te waarderen. Daarom maar eens een foto van de bergen tussen ons en de kust. De lucht was helder en de temperatuur vandaag is weer goed, zo´n 23 graden.



1 opmerking:

fotolog Albert & Mara zei

Dit bedoelen wij dus. Weer aan de slag geweest,
maar ........ wel genoten van de omgeving.

Een reactie posten