woensdag 20 oktober 2010

Bezigheidstherapie en ter ontspanning

Waar Albert en Mara denken dat ik toch wel vaak aan het werk ben, valt dat in werkelijkheid echt wel mee.


Ik doe klusjes bij onszelf en bij anderen, maar meestal ben ik niet langer dan 3-4 uur per dag bezig, maar soms doe ik ook hele weken niets. Als je daarbij bedenkt dat ik bijvoorbeeld vandaag pas om half elf begonnen ben en zonder files de 500 meter naar de buren heb kunnen rijden dan zie je dat het allemaal wel meevalt.


Mijn klusjes zijn nu - met de tijdelijke afwezigheid van Joke- meer omdat ik het leuk vind, en omdat het met 24 graden bij windstil weer lekker buiten in een T-shirt bezig zijn ook helemaal niet verkeerd is. Hieronder een korte impressie van wat ik vandaag gedaan heb.


De eerste foto geeft aan dat ik voorzichtig begonnen ben om de bestaande dakpan niet te beschadigen. Op de tweede foto is rechts achterin nog het rooster te zien wat ik over de oude doorvoer geplaatst heb. Op de oude plek kwam de rookgasafvoer precies op het overdekte terras wat op de derde foto te zien is uit en dat vonden de mensen toch een minder goed idee, vandaar het verplaatsen van de pijp.


Zo begon het aan de buitenkant Ook nog even een lamp opgehangen De schoorsteen staat erop



1 opmerking:

Jelleke zei

Geweldig dat jullie wonen in Spanje! Wij zijn van plan om in 2018 te verhuizen naar Tarragona. Kan niet wachten. Nu volop in de voorbereidingen. Dak, centrale verwarming, cv rookgasafvoer wordt allemaal dit jaar nog in orde gemaakt.

Een reactie posten