dinsdag 5 oktober 2010

Bescherming

Oranje Vannacht heeft het weer eens wat gewaaid, de windmolen heeft dan ook weer aardig meegedraaid. Nog niet echt zodanig dat hij een substanciële bijdrage heeft geleverd, maar alle beetjes helpen.


Dat bracht wel weer iets in mijn herinnering, namelijk dat ik de draadeinden nog tegen roest moest beschermen. Daar heb ik vandaag een begin mee gemaakt, de eerste laag loodmenie is aangebracht. Als dat goed droog is komt er nog een tweede laag overheen die dan afgedekt wordt met een mooie laag wit, net zoals de rest van de paal.


Agenda voor de rest van de dag: Vanmiddag naar de kapper, dan ben ik er weer even uit geweest.


Morgen komt Bernd, dan heb ik ook weer wat te doen. Ik kan dan helpen met het egaliseren van de vloer in het buitenhuisje en het leggen van de nieuwe tegels. Bernd mag egaliseren en tegelen, ik beperk me tot het sjouwen van de materialen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten