zondag 2 mei 2010

Morgen verder

PaneelbekabelingisgereedRond kwart voor één zijn we vertrokken naar het vliegveld van Alicante waar we nog net tijd hadden voor een kopje koffie. De vlucht van Ryanair leek zo'n 20 minuten eerder dan verwacht te gaan boarden.



Weer thuis ben ik gelijk weer verder gegaan. De bekabeling naar de panelen is klaar en zit in de grond. Morgen - na het helpen bij de bouw natuurlijk- wil ik kijken of ik de inverter met de netbekabeling kan plaatsen.



Natuurlijk moet ik in verband met het uitharden van het beton geduldig zijn en wachten tot dinsdag met het plaatsen van de panelen, maar dat zou een redelijk fluitje van een cent moeten zijn. Het maken en plaatsen van het frame is tot nu toe nog het meeste werk geweest.  Als dat allemaal wil lukken en alles werkt hebben we dinsdag al (gedeeltelijk) zonnestroom?



Ook kreeg ik zojuist bericht van Joke dat alles vlot ging en dat ze goed is aangekomen, ze verwacht rond 7 uur vanavond in Tiel te zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten