zondag 9 mei 2010

Morgen komen ze weer!

Jonggeleerd Is Oudgedaan



Morgen komen ze weer, de stoere mannen van de bouw. De laatste zijkant en de boomgaardkant zal dan met cement afgesmeerd worden, verder zal er begonnen worden met het plaatsen van de "Cantoneras", dat zijn de stootrandjes op de hoeken van de muren. Omdat de binnenkant al helemaal met cement was gedaan mocht ik vast de bedrading aanbrengen.



Hier kwamen spoken uit het verleden weer boven water; toen ik zes jaar was speelde ik al met 5/8" pijp, lasdozen en schakelaars. Nu, 45 jaar later, doe ik dat dus nog steeds.  Ook al is het maar een buitenhokje, er moeten voldoende lichtpunten en stopcontacten zijn en dat is gelukt.



Tussen de bedrijven door heb ik ook weer een PC ontdaan van een opgelopen (virus)verkoudheid. Verder hebben we nog wat opgeruimd en hebben we wat metingen aan de zonnepanelen gedaan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten