donderdag 20 mei 2010

Aardige mensen bij de Correos

HobbyonderdelenVanochtend ben ik even naar de postbus geweest om te kijken of er nog leuke en/of belangrijke post voor ons was. Ook wilde ik de mensen op het postkantoor vragen uit te kijken naar een pakketje voor ons, wat door Conrad vanuit Duitsland naar ons verzonden was.



De vorige keer was daar namelijk iets mee fout gegaan, het vorige pakketje was toen via een pakketdienst verzonden en die bezorgen niet op een postbus in een postkantoor. Daarom had ik dit keer voor de verzending ons woonadres vermeld, maar dat brengt weer een andere uitdaging met zich mee: De Spaanse post bezorgt in de buitengebieden -en dus ook op ons adres- geen post.



Omdat Conrad het pakketje dit keer via de gewone post zou verzenden wilde ik de mensen op het postkantoor dus vragen of ze, wanneer het pakketje voor ons voorbij kwam, dat misschien in onze postbus wilde leggen. Wat schetst mijn verbazing: het pakketje was er al en ze hadden zelf de naam herkend en een bericht in de postbus gelegd dat er een pakketje was, ze waren ons dus voor geweest.



Terwijl ik hierover een gesprekje had met de dame achter de balie kwam ook de man van het postkantoor binnen en die begon een praatje met me over de Intercambio, daar was hij namelijk ook geweest om Engels te leren en hij herkende me daarvan.



Kortom: er zijn weer allerlei hobbyspulletjes binnen waaronder een accu voor het alarm. Als volgende week ook de andere spullen voor het alarm meekomen met vrienden uit Nederland kan ik daar ook weer mee verder.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten