woensdag 13 juli 2011

Lascursus (door Leo)

Naar school voor de lascursus Heerlijke Stroganoff

Ik ben een paar dagen in Nederland met de bedoeling de tuin weer een beetje onderhanden te nemen. Nu is dat gistermiddag letterijk in het water gevallen.

Nadat ik gisteren rond 1 uur in Tiel was aangekomen en boodschappen had gedaan ben ik op de bank in slaap gevallen.  Toen ik weer wakker werd begon het net flink te regenen, dus kon ik in de tuin even niets meer doen.

Vandaag had ik met Thom en Wilma afgesproken om een stukje one-on-one lascursus te krijgen van Thom. Hij heeft de serieuze spullen thuis staan en wil mij graag op weg helpen met de fijne kneepjes van het TIG lassen.

Ik kan zeggen, ik heb weer een boel opgestoken. Er leert niets zo snel als het maken van fouten en direct daarna uitgelegd te krijgen wat er fout ging en wat je er eventueel aan kunt doen.

Wilma had een pan heerlijke Stroganoff gekookt -met een beetje hulp van Knorr, zo zegt ze zelf- met een lekker glaasje wijn erbij en een toetje achteraf hebben we dus lekker zitten smullen.

Agenda voor morgen: Weer wachten of het misschien beter weer wordt en dan alsnog de tuin in gaan. Zo niet?? Dan vrijdag misschien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten