zaterdag 7 mei 2011

Water voor de bomen en planten

Natuurgeweld

Hoewel de voorspelling de hele dag regen aangaf bleef deze vanochtend uit. Pas rond half drie vanmiddag betrok de lucht in snel tempo en begon een flinke bui.

Wij hebben vanochtend gebruikt om in huis voor de zoveelste keer allerlei kasten uit te mesten op zoek naar spullen die weg mogen of moeten.

De planning is om snel weer eens met deze spullen een rommelmarkt op te zoeken en te kijken wat we ervan kunnen slijten.

Tussen de bedrijven door volg ik nauwgezet de Track-and-Trace pagina van de TNT om de zending met de bestelde camera te volgen. Als het goed is wordt deze -samen met een reserve accu- vandaag in Nederland afgeleverd.  De laatste status is: "Chauffeur is onderweg".

Ik kan haast niet wachten, zo opgewonden als een klein kind kijk ik uit naar mijn nieuwe speelgoed.

Update van 16:32: "Zending Afgeleverd".

Nu moet ik dus nog wel twee weken wachten totdat de camera hier is, maar daar kom ik wel overheen.

1 opmerking:

Monique zei

Potdriedubbeltjes! Spanje huilt ... schreef Albert vanavond. Wat een bui zeg. Ben erg benieuwd naar welke camera je hebt gekocht.

Een reactie posten