vrijdag 27 mei 2011

CD-speler stuk

Reparatie van geblokkeerde CD-speler Tijdens de afgelopen dagen toen onze visite er was ben ik twee keer gebeld met de vraag of ik mogelijk iets kan repareren.

Als eerste belde Antonio (de smid) of ik naar zijn papierversnipperaar van kantoor wilde kijken en kort daarna belde er een Engelsman met een defecte Sony minitoren waarvan de CD-wisselaar geblokkeerd was.

Gisterenmorgen, op weg naar Albir, hebben we de papierversnipperaar opgehaald en vanochtend heb ik het Sony apparaat opgepikt.

De CD-speler werkt ondertussen weer, het andere apparaat mag nog even wachten.

Tot zover het nieuws, en dan nu het weer:

Benauwd en licht bewolkt met temperaturen boven de 30 graden met mogelijk wat neerslag aan het eind van de middag.

2 opmerkingen:

Tom (Humanitas IT-Beheer) zei

Wat ziet mijn oog; een heel fraai Philips luidsprekertje uit de 2e helft van de zestiger jaren.......als Philips-verzamelaar herken ik dat meteen, heb zelf een dergelijk setje in de gang beneden staan.
Heel wat beter van kwaliteit dan dat SONY-gevalletje !

Leo en Joke zei

@Tom: Ja, ja, dat klopt!!

Deze kastjes hebben al vanaf plus-minus '68 bij mijn ouders staan spelen, en zijn bij het overlijden van mijn ouders bij mij terecht gekomen.
Ik heb ze zelf nog steeds in gebruik en heb al een aardig aantal setjes plastic Sony doorgeschoven om weer opnieuw de Philips speakertjes te gaan gebruiken.

Een reactie posten