zaterdag 28 mei 2011

Plat

En weer een baan anti-worteldoek Ruim 3 uur maaien

Het was een bedekte dag met niet echt veel zon maar met een prettige temperatuur. Kortom, prima weer om buiten aan de slag te gaan.

Joke heeft vanochtend het deel van het grint naast het huis waar nog geen anti-worteldoek ligt maar weer eens een spuitbeurt gegeven. Vanmiddag heeft ze met hernieuwde energie weer een extra meter doek onder het oude grint gewerkt.

Op die manier wordt de verhouding onkruid "spuiten en trekken" versus geen onkruid steeds een stapje beter.

Ik heb vandaag drie tankjes mengsmering gebruikt om tussen de bomen in "mijn bos" te maaien met de motormaaier, ook het gras en onkruid buiten de poort heb ik gemaaid. Op xe9xe9n tank kan ik ongeveer 5 kwartier maaien, dus na bijna 4 uur had ik het wel gehad.

Het resultaat? Platte haver.

Voor de oplettende kijker: De Araucaria heeft de winter helaas niet overleefd.....

1 opmerking:

JaWi zei

Dat is hxe9xe9l jammer..
We hebben er zo ons best op gedaan allemaal met water geven.
Wel een werk met het onkruid in het grind.
Succes!
Jaap & Willy

Een reactie posten