vrijdag 6 mei 2011

Lekker bezig

Agenda Donderdag is een goed gevulde, gezellige dag geweest.

Ik ben begonnen met het wegwerken van de best wel grote hoop "basura" (mest) die nog een tweede keer rond alle bomen in de boomgaard verspreid moet gaan worden terwijl Joke zich weer op het zwembadonderhoud gestort heeft. Door de opkomende warmte ben ik rond 12 uur gestopt met het mest-kruien om het vanochtend te gaan af te maken. We willen namelijk dat het verspreid is voordat Paco komt om te ploegen.

Rond de middag kregen we bezoek van Edwin en Cokky die in de buurt waren. Cokky kwam met de auto en in de rol van filmploeg, terwijl Edwin het laatste stuk op de fiets heeft afgelegd, hij wilde ook hier in de buurt een stukje fietsen. Op die manier heeft Cokky een aantal actiefoto's van Edwin kunnen maken.

Een gezamenlijk Menú del Día was vanzelfsprekend waarna we met zijn allen Joke naar haar Intercambio-afspraak in Fortuna gebracht hebben. Weer terug thuis hebben wij met zijn drieen nog wat zitten kletsen, onder andere over camera's natuurlijk, waarna zij weer naar huis gingen en ik Joke weer ging ophalen.

Rond een uur of acht werd ik weer verwacht bij mijn nieuwe intercambio-contact in Abanilla wat best leuk was. Weer thuis is de bestelling van de camera in gang gezet.

1 opmerking:

Aart en Fien zei

Aan de foto te zien kan je ook zonder agenda!

Een reactie posten