donderdag 30 september 2010

Als de kat van huis is.......

Miauw MediamarktBricoDepot 


Ze heeft haar hielen nog niet gelicht, of ik neem mijn kans waar. Direct vanaf het vliegveld ga ik richting de Mediamarkt, kan ik daar eindelijk eens rustig en zonder haasten rondkijken. Aansluitend ben ik naar de Brico gegaan, ook daar heb ik minstens anderhalf uur rustig weer eens alles bekeken. Pas daarna ben ik naar huis gegaan om daar een lekker kopje koffie te zetten. Ja, dat moest ik zelf doen, maar ik weet nog goed hoe dat moet.


Het spreekwoord luidt: "Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel".


Nou, deze muis zal er een swingende boel van maken. Direct morgenochtend komt de eerste visite al om te controleren of ik niet ergens in een goot lig en om te zorgen dat ik goed eet. Het gaat helemaal goed komen met mij!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten