dinsdag 20 juli 2010

Projecten

Onderweg Er lopen op dit moment een paar activiteiten tegelijk. De eerste spullen voor de vervolgstappen met onze zonne-energie zijn aangekomen in Spanje, nu nog kijken of ze ook hier bezorgd gaan worden. Als het goed is gaan de spullen voor de windenergie deze week nog onderweg en met een beetje geluk komt ook de nieuwe satellietontvanger eind deze week hier aan.


Tussen de bedrijven door is de reparatie van een hogedrukreiniger -één van de twee klusjes die al wat langer in mijn werkhok lagen- ook afgerond. Eens kijken of deze week Antonio (de smid/ijzerwerker in Aspe) mij wat kan vertellen over een eventuele mast voor de windmolen. Begin volgende maand willen we ook met de dakgoten aan de slag, al met al zijn we lekker bezig.


Joke wordt wel wat nerveus van al mijn activiteiten, maar ik doe mijn best om alles tot een goed einde te brengen.



1 opmerking:

fotolog Albert & Mara zei

Joke we voelen met je mee met zo'n jonge-man in huis als "workaholic".
Salu2
Albert y Mara

Een reactie posten