zondag 26 juni 2011

Zondaagse activiteiten

58, 0.7,-30 Oma kijkt toe Microsetreparatie op de zondagmiddag

De ochtend was gevuld met gerommel in de keuken en de badkamers. Ontbijten is niet iets wat je even snel doet. Dat wil zeggen, wij wel, maar met zo'n kleine erbij gaan alle schema's de belt op.

Anyway, eind van de ochtend reden we naar Alguexf1a om daar een rondje over de zondagsmarkt te doen. Ik geloof dat ik (Leo) de enige ben die wat gekocht heeft (een zonnebril), de rest van de tijd hebben we bij alle andere standjes staan kijken.

Weer terug thuis zijn de dames en de kleine man gaan zwemmen terwijl ik de defecte keukenventilator aan een onderzoek onderworpen heb. De conclusie is duidelijk: doorgebrand en dus vervangen! Ik heb gelijk maar gezorgd dat de vogels er van buitenaf niet nog een keer bij kunnen zodat hij voortaan niet meer vast kan gaan zitten.

Het andere klusje van vanmiddag was een microsetje waarvan de CD- en DVD-lezer het niet meer deed. Hierin was iets afgebroken wat zich in het mechaniek had verschansd waardoor een aandrijfriempje gebroken was en waardoor het laatje niet meer open ging. De oorzaak was gevonden, alleen had ik niet helemaal het goede riempje maar hij speelt weer en ook de oude Philips speakers bewezen weer hun dienst.

Ja, ik kom de zondagmiddagen wel door met klusjes in deze entourage.

2 opmerkingen:

Albert zei

Hallo Masisvenda,

ik zie Leo nog niet als flipper rond zwemmen of mag Joke het toestel nog niet vasthouden hahahahah

Groet Albert uut Deil (de laatste maandag in Holland)

Mara zei

@Albert: Er komt toch geen einde aan je aardse leven??
Ik zou het bijna denken.
*Wink, Big Smile*
Saludos de
Mara

Een reactie posten