vrijdag 24 juni 2011

Dag begon met minder zon maar werd toch mooi

Salada Russa jong geleerd is oud gedaan Met oma in het badje Het laswerk aan de leuning is klaar

Vandaag begon bewolkt, we deden het daarom vanochtend ook rustig aan.

Een klein wonder heeft zich afgelopen week voltrokken: het laatste pakje dat via Ebay vanuit HongKong naar mij onderweg was, was vorige week door een misverstand retour afzender gestuurd. Op de dag dat ik op het postkantoor kwam om te informeren waar het was, was het net de dag ervoor vanuit Abanilla weer teruggezonden naar Alicante.

De man op het postkantoor zou zijn best doen om het -voordat het Spanje weer zou verlaten- nog te onderscheppen, hij zou me bellen met het resultaat. Vanochtend was het zover, het verlossende telefoontje over het pakje kwam binnen. Het was hem niet gelukt om het in Alicante nog uit de stroom te laten halen, maar in Madrid had hij een collega (Hoofdpakjespiet?) bereid gevonden om tussen alle post mijn pakje op te zoeken en weer opnieuw naar Abanilla te sturen! Vanochtend kon ik het daar alsnog ophalen. Geweldige service!!

Begin van de middag zijn we -op verzoek van Deniece- met zijn allen Tapas gaan eten in Hondxf3n de las Nieves, ook de kleine man snoepte al lekker mee.

Gelukkig begon 's middag de zon nog te schijnen en kon er nog even lekker gezwommen worden, ook Joke kon nog even met het badje spelen terwijl ik de laatste hand aan de leuning legde.

Het las- en schuurwerk is nu klaar, de gaten in de muur zijn voorgeboord en volgende week kan hij naar de spuiter. (witte poedercoat)

2 opmerkingen:

Tom zei

Beetje off-topic, maar wat hebben jullie toch een prachtige berg in je uitzicht......wat is het uitzicht vanaf het terras ? Kan je de zee zien ?

On topic; op zich zo gek nog niet die verlaging van de maximum snelheid, de prijs van brandstof is hier in Nederland ook gruwelijk gestegen en het wordt wellicht alleen maar erger :-( Gelukkig ga ik binnenkort 48 kilometer dichter bij mijn werk wonen, kennelijk had ik een voorzienige blik....een half jaar geleden, toen de diesel nog 30 cent per liet goedkoper was.

Groeten,
Tom Schulte,
IT-Beheer,
Stichting Humanitas (Rotterdam)

Monique zei

Strak plan, zo'n leuning ;-)

Een reactie posten