dinsdag 7 juni 2011

Inkopen doen

Ebay is OK Hoewel we al veel winkels en speciaalzaken gevonden hebben hier in Spanje, zijn er toch ook dingen die hier niet direct voor het oprapen liggen.

Om daar een oplossing voor te vinden heb ik mijn toevlucht gezocht op het Internet. Was het in Nederland vaak Marktplaats.nl, zo heb ik hier in Spanje weer wat schreden op het gebied van Ebay gezet.

Ik moet zeggen: de eerste ervaringen zijn prima! Zo heb ik een zonnekap voor mijn nieuwe camera gekocht en nog wat andere dingen bij een leverancier in Hongkong en bij een leverancier in Spanje heb ik wat electroden gekocht voor het nieuw aan te schaffen las-apparaat.

Vandaag waren de eerste spulletjes binnen op het postkantoor en alles is -zoals beloofd- nieuw en in originele verpakking en zeker niet duur. Zelfs de levering uit Hongkong was er net zo snel als de levering uit Spanje.....

Dit smaakt naar meer!!

1 opmerking:

Monique zei

Fijn dat er positieve kijkers geweest zijn! Wie weet zien we elkaar nog een keer in Nederland voor de afhandeling van jullie verkoop, dat zou mooi zijn.

Yep, de nieuwe terminal ik open. Ben erg benieuwd hoe je dat ervaren hebt, want onze eerste passagier die straks komt, is Esmee en die kan niet lang lopen, zoals je weet ...

Ik hoop van jou wat meer te horen over het hoe en wat op de nieuwe terminal.

Een reactie posten