vrijdag 21 oktober 2011

Geintje













Als echte toeristen hebben we vandaag de oude binnenstad van Elche bezocht. Na een lekker stukje wandelen en een kopje koffie zijn we bij El Boch, vlakbij de Brico, wat gaan eten. Toen we onze buikjes vol hadden zijn we via Albatera weer naar huis gegaan. 

Nu zitten we buiten lekker in de zon, hoewel het er vanochtend wat dreigend uitzag is deze vanmiddag weer volop gaan schijnen. We waren nog geen 10 minuten thuis of Bob kwam langs met de vraag of ik naar een zwembadpomp wilde kijken die het niet meer deed. Als ik zometeen mijn koffie op heb ga ik daar even naar toe. 

Af-en-toe wil ik Joke nog wel eens plagen met haar achternaam, maar om dit plaatje uit een reclame voor de Volkswagen Rabbit moest ze zelf ook wel lachen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten