dinsdag 18 oktober 2011

30 jaar geleden


Gisteren kreeg ik via LinkedIn een geweldig leuk bericht.

Een jeugdvriend van mij (Wijnand van Rossum) die op hetzelfde bedrijf als waar ik destijds werkte stage heeft gelopen (Fom Rijnhuizen) ; waarmee ik naar Frankrijk op vakantie ben geweest; en vooral waarmee ik (een tijdje) de voorliefde voor lelijke eendjes deelde, stuurde mij een bericht. 

Hij had een nieuwe scanner gekocht, en omdat dat apparaat ook dia's kon scannen, had hij oude dia's van zolder gehaald om eens te kijken wat daar tussen zou zitten. Daartussen kwamen wat oude plaatjes van 30 jaar geleden tevoorschijn. 

Op één sta ik -met pet- bij mijn tweede eend, en op de ander zit ik in mijn Triumph Spitfire Mk3 waar ik ongeveer een half jaar in gereden heb.

Ik had die foto's zelf niet en ben er erg blij mee. De Triumph had een linnen kap maar ook een zogenaamde "hard-top". Op de foto kun je die nog net achter de auto zien liggen.  

Werkelijk iedere week ging er wel iets stuk aan dat ding, maar de tijd dat hij wel reed was het wel heel leuk toeren zo door Utrecht en omgeving. Tjonge, jonge, wat ben ik blij dat ik daar in gereden heb en tjonge, jonge wat was ik blij dat ik hem ook weer kon verkopen!   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten