vrijdag 4 februari 2011

Mijn aandacht ging vandaag uit naar ......

Het glas rondom opgesloten in hittebestendig glaskoord De glaslatten zijn gemonteerd Het eindresultaat

Het is gelukt, ik ben vandaag van de electronica af gebleven.

Eerst ben ik bij een nieuw elektra-klusje gaan kijken wat voor materiaal ik nodig heb. Bij een huis hier in de buurt ga ik weer een meterkast onderhanden nemen. Aansluitend heb ik koffie ++ gedronken bij de jarige buurman, waar ook nog even de Spaanse bouwer van onze huizen aankwam. Daardoor heb ik weer even flink mijn Spaans kunnen oefenen, wat altijd goed is.

De rest van de dag (alleen de middag dus) heb ik gebruikt om het haarddeurtje af te maken en te monteren. Het spuiten van de metalen delen en het ophalen van het ruitje had ik gisteren al gedaan, vandaag heb ik het glas geplaatst en het frame rond de haard gemonteerd.

Zo, dat ziet er geslaagd uit, nu maar hopen dat Joke ook tevreden is.

2 opmerkingen:

Monique zei

Na de cursus 'waar let ik op bij de aankoop van een huis in Spanje', volgt vast nog eens de cursus 'hoe ga ik om met belastingen in Spanje'.

Gelukkig ben jij al bekend in Abanilla, nu wij nog ;-)

JaWi zei

Deur ziet er mooi uit broer!
Vanavond gelijk uitproberen?
Joke is mooi voor de spits (en de storm) weer bij ons vertrokken (na thee +)
en met wat post..
Vermaak je verder in de komende dagen met je klussen!
Fijn weekend!!
Jaap & Willy

Een reactie posten