woensdag 24 maart 2010

Peluquería

JokeisnaardekappergeweestDirect na het boodschappen doen vanochtend ben ik (Leo) naar de kapper geweest, mijn haar werd weer veel te lang. Joke moet hetzelfde over zichzelf gedacht hebben, want die maakte gelijk een afspraak voor het eind van de middag.



En nee, ik mocht niet mee!  Terwijl zij zich liet verwennen en makeover-en stond ik de aardappels te schillen. Gelukkig heb ik niet in mijn vingers gesneden...



Ze moet er zelf nog aan wennen, maar het staat haar leuk. De hoofdreden voor het korter maken was de wind hier. Als ze in de tuin bezig is waait heur haar alle kanten op en hangt het steeds voor haar ogen.



Nou, daar heeft ze nu geen last meer van! Joke, ik vind het hartstikke leuk staan.



Verder hebben we vandaag wat voorbereidingen getroffen voor mijn korte bezoek aan Nederland komend weekend.



2 opmerkingen:

Aart en Fien zei

Goeie reis Leo en veel makelaarsgeluk en, ja Joke het staat je goed.

Deniece zei

Neeeejjj laat het langer groeien en weer blonder graag, dan doe je maar zo'n leuke mooie trendy band in je haar als je de tuin ingaat hoor mam..

Een reactie posten