vrijdag 26 maart 2010

Cijfers





Statistieken_26_maart





Ik ben van de cijfers en minder van de teksten, dus deze dag benoemd in getallen luidt als volgt:



Om 4 uur wakker geworden, toch vreemd zo alleen. Daarna toch prettig tot half 9 doorgeslapen.





Temperatuur is vandaag opgelopen  tot 22,1 graad en ik heb zeker 2 uur gewerkt in de tuin. Het was warm, UV factor ondertussen al opgelopen tot 6.



Toch nog minstens 3 uur achter de computer gezeten om het manual van mijn fototoestel te vinden en te printen, zodat ik ook foto's voor bij het log kan maken, maar zeker ook buiten nog 1 uur op de veranda, zittend in een lekkere stoel koffie en thee gedronken, waar ik zeker 12 vliegen zag rondvliegen. Bij zo'n graad of 20 zijn er veel vliegen, maar die blijven rondvliegen en gaan nergens op  zitten. Als het straks warmer wordt zijn ze gelukkig weer weg.
Printjes van het web-log gemaakt voor mijn moeder, in envelop gedaan met € 2,00 aan postzegels. Die ga ik morgen even op de post doen.



1 keer met Leo gesproken, die ondertussen van Rotterdam in Tiel is aangekomen.



Nog geen tijd besteed aan de Spaanse lessen, maar misschien vanavond nog. Maar wel gegeten, 2 kopjes soep en 2 boterhammen, met verplicht 1 ei, want daarvan had ik gisteren de schaal kapot geknepen.
Daarna nog 1,5 uur op mijn computer geprobeerd een log te maken, maar ik mis een aantal menukeuzes, dus ben ik verhuisd naar de laptop waar alles  eruit ziet zoals het hoort. Ik zie dat er al aardig wat mensen hebben gekeken naar het log, nou hier is het dan.











2 opmerkingen:

Cokky zei

Dat is grappig, ik werd ook om 4 uur wakker, maar ik moest er om 7 uur uit van de poezen. De computer probeer ik overdag niet te gebruiken, kost veel te veel tijd. Maar 1 vlieg gezien, binnen. Heb 1 kop soep op, nu nog een boterham eten bij de tv, met drie afstandsbedieningen helemaal voor mij alleen! Slaap lekker vannacht, groetjes, Cokky

fotolog Albert & Mara vanuit Andalucia zei

Wij hopen voor jou en Leo dat er vandaag op de Open Huizendag in Nederland voor jullie huis in Tiel kijkers zijn, want anders kan het een molensteen worden. Of zien we dat verkeerd?
Albert is ook iemand van cijfers en tabellen. Het is al nacht, dus hij heeft even naar de totaalcijfers gekeken van jullie en ons gisteren. Pageviews 135 - 453 en Unieke bezoekers 65 - 341.
Temperaturen in Spanje ruim 10 graden hoger dan in Nederland
en zo kan ik nog even doorgaan.
Succes straks in de tuin en geniet aan de Costa Blanca,
doen wij dan aan de Costa del Sol.
Dag Joke
Salu2
Mara

Een reactie posten