donderdag 11 maart 2010

Het onkruid te lijf

BettersafethansorryJoke doet -dat moet gezegd- het meeste in de tuin. Dat mag, omdat ik dan weer andere klussen in en om het huis doe. Soms doen we ook wel dingen samen in de tuin. Gisteren hebben we nog het laatste snoeiafval verbrand. Vandaag is Joke verder gegaan met de kleine perken rondom de planten op te knappen, ik ben op mijn beurt aan de slag gegaan met het onkruid buiten onze poort.



Het spuiten met bestrijdingsmiddel is niet het meest favoriete klusje van Joke, daarom heb ik dit keer de honneurs waargenomen. Deze keer is voor de eerste maal het middel van de Veluwe uit Nederland gebruikt. Omdat daar in verschillende talen doodskoppen op staan hebben we van te voren een serieus ademmasker aangeschaft. Het spuiten ging eigenlijk best goed, wel ga ik de spuitbuis van het reservoir langer maken, want op deze manier krijg je al snel pijn in je rug.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten