woensdag 21 april 2010

Van zwart naar wit

Vanzwartnaarwit Wittebanen_2 Klaar



Het helpt enorm om plannen te maken. Zodra je weet wat je wilt doen, hoe je iets wilt doen en vooral wanneer je het wilt doen, dan is de kans dat je het ook daadwerkelijk aanpakt fors gestegen.



Zo ging het vandaag ook met de klussen aan het werkhok. We zijn -voor ons doen- vroeg opgestaan en na een ontbijtje gelijk met het PC-klusje verder gegaan. Toen die in test stond hebben we de werkzaamheden verlegd naar buiten.



Als eerste zijn de rejas gedemonteerd zodat ik goed rondom het raam kon schilderen, ook wilde ik ze een andere kleur geven. Voor de rejas zijn diverse restjes verf gebruikt. Er was nog een spuitbus grondverf en nog een spuitbus hoogglans wit. Als laatste laag is een blikje witte verf gebruikt. Op de muren rond de deur en het raam heb ik eerst een potloodlijntje gezet tot waar de witte rand moest komen, vervolgens heb ik die uit de losse pols netjes ingekleurd.



Verf is nog steeds niet mijn materiaal maar ik ben wel een stuk rustiger hier, waardoor het in ieder geval naar mijn zin is geworden. Als er geen echte schilders op voorraad zijn moet je het wel zelf doen, niet?



Als laatste is ook de gebouwde schemerschakelaar geplaatst en aangesloten. Ik heb het printje in een kabeldoos gebouwd, nu maar afwachten of hij het gaat doen en vooral: hoe lang.....



1 opmerking:

JaWI zei

Wat een zonnig 'hokje' is het geworden!
Willy

Een reactie posten