dinsdag 9 augustus 2011

Tuinartikelen

Rozenboogklimtorending V2.0 Eerder heb ik al melding gemaakt van het RBKTD (RozenBoogKlimTorenDing), nu kan ik melden dat de geheel vernieuwde versie 2.0 vandaag het daglicht heeft gezien.

Deze nieuw ontwikkelde versie is op vele punten verbeterd ten opzichte van de eerste: de slankere vormgeving, het speelse karakter en niet te vergeten de grotere sterkte van de constructie, ook kunnen er nu -door de multitasking functionaliteit- diverse planten tegelijk langs omhoog klimmen.

Kortom, we verwachten met deze nieuwe creatie een gat in de markt gevonden te hebben. Versie 2 is (nog) niet uit voorraad leverbaar maar kan al wel op bestelling vervaardigd worden. (Prijs en levertijd op aanvraag ) :-)

5 opmerkingen:

Albert zei

Hallo Leo en Joke,

ik kijk net even in het rond met de webcam en het is hardstikke donker zou je de lampjes die je bij de windmolen over hebt erbij willen zetten. Dan kan ik richting ons huis kijken 's avonds.

Groetjes uit Deil en zaterdagmorgen vertrek ik weer jullie kant op dus bestel maar mooi weer voor me

Albert

Leo (en Joke) zei

@ Albert: dat is pech, er worden vanaf morgen 4 slechte dagen met regen verwacht....

Edwin en Cokky zei

Bij hoeveel stuks gaat de kwantumkorting in?

Leo zei

Kwantumkorting, hoe kom je erbij?
Ieder uniek exemplaar wordt door de meester zelf gesigneerd!!

Thom & Wilma zei

Gisteren 2 weken geleden waren wij in het museum van Leonardo da Vinci in Amboise. Zo te zien heb jij zijn uitvinding van een driehoeksconstructie goed toegepast, dit dateert uit 1500 zoveel.
Probeer onderstaande link maar eens.
Alle huidige dynamische staalconstructies zijn hierop gebaseerd, zoals de draaibrug,
http://www.vinci-closluce.com/fr/leonard-de-vinci/leonard-visionnaire/

Een reactie posten