dinsdag 21 april 2009

Nieuwe internetverbinding en windscherm opgemeten

Vanochtend is onze nieuwe draadloze internetstraalverbinding geplaatst en werkend opgeleverd. In de woning was al wel een internetverbinding aanwezig, maar wij hebben gekozen voor een andere leverancier vanwege de lagere kosten per maand. Wel moesten de monteurs even kijken welke kant de nieuwe antenne op moest wijzen. De kabel is in dezelfde goot als de bedrading van de airco weggewerkt. Om binnen te komen werd er eenvoudig een extra gaatje in de muur geboord naast de antennekabel, en klaar was Kees. Al met al nog geen twee uur werk, en het werkt prima, kan ik zeggen.



Waarstaatdiezenderookalweer Evenbellenmetdezaak



Ook is vanochtend de baas van een kleine zaak in aluminiumkozijnen op ons verzoek langs geweest om de zijkant van onze veranda op te meten. We denken erover om de kant waar doorgaans 's middags de wind vandaan komt, dicht te laten maken. We kunnen binnenkort de offerte verwachten.



1 opmerking:

Marc Verhelst zei

Vertel eens, welk systeem hebben jullie gekocht.
Ik zie nergens een schotelantenne ?
Ik zou graag een schotel plaatsen voor internet, telefoon (voip) en televisie.
Maar ik ken niets van die dingen.
Ik lees dat jullie het goed maken en de dagen goed kunnen vullen.
Veel plezier !

Een reactie posten