zondag 5 april 2009

De ING, en vooral de helpdesk! is zoooo slecht!!

Even een heel kort bericht, we 'lenen' weer even illegaal een draadloze, onbeveiligde internetverbinding.



Agenda:



- We zijn nu al vijf dagen bezig om de overboekingen vanuit Nederland naar onze Spaanse rekening gedaan te krijgen, de ING gedraagt zich werkelijk beneden alle peil. Fouten in de MijnING.nl applicatie en een helpdesk, die wens je je grootste vijand nog niet toe, hoewel....



- Maar verder:



- Het huis staat er nog en is nog steeds OK;



- Er staat weer meer onkruid;



- Dinsdag naar Edwin en Cokky om naar hun verbouwing te kijken, ook mogen we de 'vrachtwagen' lenen om een bedbank in te vervoeren;



- Eind van de dag naar de IKEA in Murcia voor de bedbank;



- Woensdagochtend naar de bank;



- Woensdagmiddag naar de notaris voor de overdracht;



- Donderdagmiddag de Sintra weer terugbrengen en bijkletsen met Ruud en Marieke over eventuele terras/tuinmeubelen;



- Wanneer er weer internet is, is nog even onduidelijk.



1 opmerking:

Jaap en Willy zei

Gisteren werd op de tv gezegd, dat de banken de klant weer centraal gingen plaatsen....
moeten we dat geloven soms???
Nou ja, laten we voor jullie hopen, dat alles vandaag echt rondkomt.
Dan zijn jullie de trotse bezitters van een heerlijk spaans home!
We wachten even de definitieve berichten hierover af..

Een reactie plaatsen