donderdag 16 augustus 2012

Verdeel en heers

Door vanochtend weer een stuk of 7 bomen te oogsten zijn we weer een flink stuk opgeschoten.

Rond een uur of 11 moeten we stoppen, omdat het dan te warm wordt om lekker verder te werken. Zo kunnen we al onze bomen mooi over een paar dagen verdelen.

Op zich komt dat wel goed uit, want het afpellen van de gedroogde bast kan dan steeds in de schaduw gebeuren.

Joke heeft zich daar weer op gestort terwijl ik naar mijn Intercambio in Abanilla was. Steeds als ik daar ben kijk ik uiteraard ook even in onze postbus, maar er was nog geen teken van Joke's Spaanse rijbewijs.

Vanavond ben ik naar de kapper geweest om me weer een lekker kort koppie aan te laten meten.

Agenda voor morgen: klusjes op de urbanisatie en verder met de amandelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten