woensdag 22 augustus 2012

Truukjes

Na vanochtend de laatste (airco) rommel van gisteren opgeruimd te hebben zijn we even een bakkie gaan doen bij Javi's.

Aansluitend ben ik naar Abanilla geweest voor weer een Intercambio en vanmiddag heb ik weer een poort hier in de buurt gerepareerd en afgesteld.

Begin van de avond hebben we de laatste twee amandelbomen "leeg getikt" waarna ik begonnen ben met het inbouwen van een grotere harde schijf in de laptop. ( 40GB -> 160GB)

Nu had ik geen zin om alles opnieuw te installeren dus heb ik een paar tooltjes uit de oude doos tevoorschijn gehaald. De eerste maakt een één-op-één kopie van de kleine harde schijf op de nieuwe, grotere harde schijf. Het tweede tooltje is in staat om de dan nog vrije ruimte van de grotere schijf bij de nieuwe 'C' - schijf te voegen.

Het resultaat? Een exacte kopie van wat er eerst was, maar dan met veel meer ruimte.

Tussen de bedrijven door heeft de dochter van Joke vanavond nog een vlucht geboekt zodat ze volgende week met haar kleine man weer een paar dagen vakantie bij ons kan doorbrengen.

Agenda voor morgen: Naar een reparatie van een afwasmachine in La Romana.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten