vrijdag 17 augustus 2012

Oude liefde roest niet

Op weg naar een klusje kwam ik vanochtend mijn eerste "auto" tegen.

Ik had toen dus net mijn rijbewijs en kon voor hfl. 300,- een heuse vier-deurs Simca 1100 kopen.

Als je even stil bent kan je mijn exemplaar nu nog steeds horen roesten! (Niet dat hij nu nog op de weg is hoor!)

Nee, eerlijk is eerlijk, hij kostte destijds geen cent en reed (bijna) altijd. Uiteraard moest er van alles aan gebeuren, maar ik heb er wel lol in gehad. Ook was dit de auto waarin ik de eerste bezoekjes aan de rivieroever bracht met één van mijn eerste vriendinnetjes.

Ik heb er uiteindelijk nog geen half jaar in gereden, maar nu ik dit exemplaar zag staan begin ik te begrijpen waarom ik er maar kort in gereden heb......

Nee, geen zorgen, ik heb echt geen behoefte om dit exemplaar te gaan kopen hoor!

3 opmerkingen:

Aart zei

Ach, een beetje sleutelen in je vrije tijd.....

Aart zei

Oef Leo, zet alsjeblieft die woordherkenning uit.......

Leo Kroonenburg zei

@Aart & Fien: Bedoel je die bij het plaatsen van een reactie? Ik zal nog eens zoeken waar dat zit, Albart y Mara hadden het er ook al over... :-)

Een reactie posten