maandag 27 februari 2012

Snoep goed ?

Allemaal kleine snoepjes, met ook nog eens allemaal leuke kleurtjes, je zou bijna denken dat het allemaal wel lekker moet zijn.

Nu heb ik geen problemen met het innemen van al dit spul, maar de hoeveelheid deed me toch wel een beetje verbaasd kijken.

Vaatverwijdereraars, bloedverdunners, anti-stollingsmiddel, hartslagvertragers, maagzuurremmers, tegengaan van bloedpropjes, bloeddrukverlagers, cholesterolverlagers, noem maar op.

En dat, terwijl bij een bloedonderzoek vorig jaar al mijn bloedwaarden nog precies goed waren. Overigens wordt bij een volgend bezoek aan de arts wel gekeken of en welke medicijnen afgebouwd kunnen worden.

Anyway, de enige, echt opvallende bijwerking is dat ik even wat draaierig ben als ik snel opsta. Nou ja, als het daar bij blijft vind ik het best.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten