zaterdag 18 februari 2012

De zomer komt eraan!


Vandaag was een heerlijke dag. We zijn even naar het dorp geweest om bij Loli een paar boodschapjes te doen, ook zijn we bij Maria langs geweest om olijfolie te kopen. We werden gelijk op de koffie gevraagd en konden genieten van verse, zelf gebakken Magdalena's.

De rest van de dag hebben we wat rond huis gerommeld. Het overtollige gereedschap uit de werkkamer is door mij naar mijn werkhok gebracht. Joke heeft wat in de tuin gewerkt, en daar was het dan ook echt weer voor!

Ik ben nog een tijdje in mijn hok bezig geweest de rommel van de afgelopen weken op te ruimen, mijn werkbank is nu weer schoon en leeg.

Omdat het echt lekker weer was -de temperatuur liep op tot 18,2 graden Celsius!!- wilden we proberen dat vast te leggen door een paar buitenfoto's te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten