dinsdag 21 februari 2012

Een begin

Vandaag was het aardig lekker weer, lekker genoeg om de trap -die drie weken geleden achter was gebleven- te gaan ophalen.

We zijn er samen naar toe gereden om hem in de auto te leggen en dat ging prima.

Uiteraard werden we even binnen gevraagd en ik moet zeggen: het was een beetje raar om op dezelfde bank te zitten als waar ik drie weken geleden nog op gelegen heb....

Anyway, het gaat steeds een beetje beter, langere tijd achter elkaar bezig zijn gaat echter nog niet. Daarom ben ik vandaag begonnen een malletje te maken, zodat ik de komende tijd verder kan met de stookroosters die ik voor Ian & Peta zou maken.

Vanmiddag gaan we nog even kort bij Veronica en Julian langs omdat broer en zus wat computervragen hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten