dinsdag 6 december 2011

Printer benodigheden kopen

Voor sommigen maakt ons dorp een kleine, beetje landelijke, zelfs wat van de bewoonde wereld afgesloten indruk.

Dat valt toch best wel mee: er is internet, telefoon, er zijn winkeltjes, een stuk of 5 cafés en iedere maandag markt.

Daarnaast is het inderdaad welkom dat we een aantal grote steden in de buurt hebben. Vanochtend heb ik Joke weer naar het vliegveld gebracht, tegen de tijd dat zij het toestel in mocht reed ik al weer bij ons het erf op. Zij is nu weer even met het kleinkind spelen.

De IKEA, Mediamarkt, de Carrefour en een aantal grote winkelcentra in Elche, Alicante en Murcia liggen op een half uur tot een kleine 3 kwartier rijden bij ons vandaan en dat is zeker ook erg handig.

Echter, de melding van vanochtend van onze printer dat hij binnenkort weer een nieuwe zwarte toner nodig heeft, is bij ons in de buurt niet snel op te lossen. Daarvoor heb ik toch weer Ebay ingeschakeld.

Ik weet nog goed dat we -om destijds gebruik te kunnen maken van investeringsaftrek- op 30 december 2005 nog naar Eindhoven gereden zijn om deze printer en ook nog een laptop te halen.

De kleurencartridges zijn nog origineel, daar hebben we dus 6 jaar mee gedaan, de zwarte cartridge is al één keer eerder vervangen, die gaat bij ons gebruik dus zo'n drie jaar mee. Op deze manier is een dure printer toch nog goedkoop geworden.

Ik heb deze keer 4 stuks niet-originele cartridges via Ebay besteld bij een leverancier in Berlijn. De zwarte moet zoals te zien is binnenkort vervangen worden, de kleurencartridges waarschijnlijk niet lang daarna.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten