In de buitenlamp bij het werkhok zit al sinds de zomer een zogenaamde sensorlamp. Dit is een PL-spaarlamp die automatisch aangaat zodra het donker wordt, zo'n zelfde lamp hebben we vorige week ook in de buurt van de carport geplaatst. Wat erg vervelend was dat de laatste lamp al na twee dagen de geest gaf, en gisteren gaf ook de lamp bij het werkhok de spreekwoordelijke pijp aan Maarten. Wij zijn nogal van het bewaren, dus van beide aankopen hadden we de bonnen nog, dus togen wij vandaag naar de BricoDepot om te kijken hoever de service zou gaan. Nu heb ik in Nederland nog nooit garantie op een lamp gehad, dus de verwachtingen waren niet erg hoog.
Verbazingwekkend, we kunnen niet anders zeggen. We meldden ons aan de klantenbalie, het meisje keek even naar de bonnen en zei: "Gaat u maar twee andere pakken, dan zal ik vast een ruilbon voor u maken." Nadat we dat dus gedaan hadden kreeg ik de originele bonnen weer mee, voor de eventuele toekomstige garantie, mocht er weer een stuk gaan. Kanttekening is wel, dat als er binnen drie maanden twee stuk gaan, het vertrouwen in dit model wat gedaald is.
Aansluitend zijn we -om de tijd te doden- nog even bij de Mediamarkt gaan kijken en in de buurt nog een menu wezen scoren.
Agenda voor morgen: Post halen en winterzwembadonderhoudspul halen bij de ferreteria. 's Middags wat spulletjes inpakken voor ons bezoek aan Edwin en Cokky.
1 opmerking:
Precies onze ervaring met ruilen bij BricotDepot, al was dat geen lamp.
Ook goed voor je Spaans, uitleggen waarom je wilt ruilen :)
Een reactie posten