maandag 16 november 2009

Maandagochtend

CactusAfgelopen nacht heb ik stiekem liggen luisteren of ik wel steeds de ijsblokjesmachine nieuwe blokjes hoorde storten, ik heb het in ieder geval een paar keer gehoord voordat ik in slaap viel. Het reservoir ligt nu al aardig vol, dus het lijkt te werken. Buiten koelde het af tot 9.8 graden, maar wederom doet de zon al goed haar best.



Waar Edwin en Cokky in onze ogen echte fotografen zijn; ze weten wat diafragma, sluitertijd, gevoeligheid en scherptediepte is; met ook het goede gereedschap, ben ik meer een ´kiekjesman´. Ik heb dus ook een leuk compact cameraatje zonder de bijzondere lenzen enzo. Om toch in de traditie van onze gastheer te blijven vandaag een plaatje van dichtbij. (met hun camera J)



Agenda: Wandelen met Poppy en daarna op zoek naar de fabriek van "glasscurtains" in Pedruguer, eens kijken wat voor soort terrasafschermingen zij maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten