donderdag 26 januari 2012

Weer thuis

Na een vlotte rit naar het vliegveld, het zonder problemen inleveren van de huurauto en het op tijd vertrekken van de vlucht waren we blij weer op weg naar huis te zijn.

Natuurlijk: we vonden het geweldig alle vrienden en familie weer even te zien maar konden ook gelijk weer het jachtige karakter van Nederland ervaren.

Voorbeeld: Ik reed met de auto een stukje achteruit omdat ik mogelijk iets te ver de weg was opgereden, maar onmiddellijk begon de dikke Audi Q7 -die overigens ruim 2 meter achter ons stond- luidkeels te toeteren.

Ja, ja, dacht ik nog, heb je je pilletjes wel onder handbereik??

Anyway, wij kwamen op Alicante door de laatste deur gelopen en buurman Cor kwam ook gelijk aanlopen. Hij bracht ons weer naar huis terwijl we bij smid Antonio even een tussenstop maakten om te kijken of het materiaal wat besteld was al klaar lag.

Het materiaal voor Cor lag al klaar en dat van mij zou vanmiddag klaar zijn, dus zijn we er vanmiddag gelijk weer samen op uit getrokken om het op te halen. Verder heb ik vanmiddag het papierwerk voor de verzekering opgestart, maar dat zal nog wel een paar dagen duren voordat dat geregeld zal zijn.

Het goede nieuws? We zijn weer thuis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten