maandag 23 januari 2012

In het zicht

Gisteren (zondag) zijn we van mijn zus in Rotterdam vertrokken naar de zus van Joke in Alphen.

Daar hebben we bijgekletst en ook erg lekker geluncht waarna we tegen het eind van de middag weer naar Tiel zijn gereden.

Vandaar zijn we na een korte tussenstop doorgereden naar Maasbommel, waar we vrienden van ons bezocht hebben. Een kopje koffie, een drankje en vooral ook veel gezellig kletsen maakte dat de tijd voorbij vloog.

Vanochtend zijn we vanuit Tiel weer naar Deniece in Woerden gereden voor een tweede gedeeltelijke klusdag. Door de planken voor de kookplaat en de oven is er weer veel ruimte op het aanrecht gekomen. En ja, de oven heeft een kinderslot.

Fysieke status: Ik was in orde toen ik Spanje verliet, ergens in de nacht van vrijdag op zaterdag openbaarde zich -zoals de arts op de eerste hulp in het ziekenhuis het noemde- een knetter-vette ontsteking.

Ik heb ondertussen een antibioticum gekregen wat ik mag combineren met Ibuprofen, het wachten is nu op het gaan minderen van de zwelling. Normaal gesproken zou er maandag / dinsdag resultaat te zien moeten zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten