zaterdag 28 januari 2012

Koud weer

Gisteren viel de start van de dag een beetje tegen.

Om een voorlopig onbekende reden wilde de auto niet starten (accu leeg) maar met de hulp van buurman Cor en onze superdikke startkabels (bedankt Wil en Jaap) liep hij direct weer. Ik heb gelijk maar een rondje naar Abanilla gereden om de post op te halen en weer een Intercambio met Vanesa te houden.

De rest van de (mid)dag hebben we rustig aan gedaan, lekker bij de haard gezeten en een borreltje gedronken.

De bult in mijn nek is al een stuk kleiner en ook niet meer gevoelig. Vanochtend heb ik het laatste tablet van de antibioticakuur ingenomen, het lijkt erop dat het de goede kant op gaat.

Vandaag gaan we wat boodschappen doen en ga ik kijken of ik wat klusjes kan oppakken. Vanwege de lage temperatuur en de sterke wind stel ik het lasklusje voor Ian en Peta nog even uit, maar wellicht kan ik wel naar onze lekkende douchekraan kijken.

Ook de nieuwe inverter voor de windmolen moet nog een beetje anders ingesteld worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten