woensdag 30 november 2011

Zomerbloemen

Vandaag is het 30 november en terwijl ik dit tik zie ik de temperatuur net de 20 graden aantikken.

Hoewel de nachten af-en-toe best koud zijn (we hebben al circa 3 graden gezien) wordt het -nu de wind weer wat is gaan liggen- overdag nog steeds mooi weer.

Mijn spreuk is dan ook: "In de winter is het hier alleen 's nachts winter. Overdag, als de zon schijnt, wordt het toch weer lekker."

Ook de natuur om ons heen laat dit beeld zien. De strak blauwe, kraakheldere lucht boven de berg achter ons en de zomerbloemen die we deze zomer als zaadjes van Joke's zus hebben gekregen die in bloei staan en de nieuwe knoppen die er naast zitten maken het plaatje compleet.

Als ik de schone, koele lucht om ons heen opsnuif waarvan de geur zich vermengt met die van verse koffie, kan mijn dag niet meer stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten