dinsdag 29 november 2011

Foto's maken

Het zal de regelmatige lezer niet ontgaan zijn:

Ik (Leo) ben langzamerhand aan het overschakelen van een kleine, rits-rats-klik compactcamera naar een wat meer serieuze spiegelreflex-camera. Ik ben begonnen met alleen de camera en één lens waarmee verschillende soorten foto´s te maken zijn.

Ondertussen heb ik een flitser erbij gerepareerd, een telelens gekocht en ben ik aan het sparen voor een echte groothoeklens. Ook heb ik wat filters aangeschaft die ik op een lens kan plaatsen voor een wat mooiere buitenlucht of juist voor het voorkomen van ongewenste schitteringen. Ook zonnekappen zijn er in soorten en maten.

Als laatste heb ik een stevige, weerbestendige rugzak besteld, waar -zodra hij binnen is- alle aanwezige attributen netjes in opgeborgen kunnen worden.

Nu maar hopen dat het niet zoals op de foto hiernaast uit de hand gaat lopen, zo'n petje zou me echt niet staan, denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten