zaterdag 19 november 2011

Onderdeeltje bestellen

Een tijdje geleden heb ik een niet zo'n goede (= defecte) flitser goedkoop gekocht.

Het probleem bij deze flitser is dat het display niet meer werkt en een vlek vertoont.

De flitser zelf is zo'n beetje het topmodel van Canon en kan via mijn camera helemaal ingesteld en bestuurd worden. Ik kan hem nu -ook zonder display- dus wel gebruiken, alleen kan ik niet zien wat hij van plan is te gaan doen.

Via internet heb ik in Amerika een onderdelenshop gevonden die ook het display als los onderdeel kan leveren. Nu is het dus even wachten tot het binnenkomt en dan weer even flink sleutelen.

Agenda voor morgen: Eerst even de buurpoezen en vissen knuffelen en dan -als het weer het toestaat- naar een (rommel)markt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten