maandag 18 januari 2010

Garantie op een scheur

HijkwamzagenRepareerdeengingweerEnige tijd geleden zagen we een haarscheur in één van de handvatten van de nieuwe koelkast. Via de website van Balay hebben we geprobeerd een serviceverzoek in te dienen. Hoewel dat niet helemaal leek te werken kregen we vanochtend een telefoontje van een technicus of hij even langs kon komen. Hij was in Fortuna en zou met ongeveer 20 minuten in Macisvenda zijn, of we hem bij de kerk konden ophalen? Zo gezegd, zo gedaan, hij kwam aanrijden in zijn bestelbusje wat ik eerst niet herkende. Op de zijkant stond Bosch en achterop stond Siemens, maar hij ging wel naast de kerk staan wachten. Toen ik er naar toe reed zag ik op de andere zijkant Balay staan, hij was het dus toch. Siemens, Bosch en dus ook Balay is dezelfde apparatuur, alleen met een ander naampje erop. Nadat we elkaar begroet hadden zou hij achter me aan rijden. Alles bijelkaar is hij nog geen 5 minuten binnen geweest en was het handvat vervangen.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen