vrijdag 26 oktober 2012

Opgeruimd staat netjes

Vanochtend heb ik nog wel een klein klusje gedaan, maar vanmiddag zijn we lekker samen thuis geweest.

Samen hebben we de kofferbak van de auto uitgemest, die was de afgelopen weken behoorlijk vol geraakt.

Ik heb gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn gereedschapskoffer eens helemaal leeg te halen, schoon te maken en weer in te ruimen.

Je wil niet weten wat ik daar allemaal nog tegenkwam. Er zaten onderin nog oude spulletjes van toen ik in Nederland zelf nog met de koffer door het land ging, en dat is dus al flink wat jaren geleden.

Het resultaat?  Ik heb nu dus twee koffers:

Mijn gewone koffer met alleen het vaak gebruikte gereedschap en een tweede waar alle niet zo vaak gebruikte artikelen inzitten als pluggen, schroeven, een grote bahco, teflon-tape, vlas, wat draad en kabel, zekeringen en grote kroonstenen.

Agenda voor het weekend: Mijn werkhok ook weer eens onderhanden nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten