zaterdag 7 april 2012

Dagje Rotterdam

Eigenlijk waren we donderdag helemaal klaar met de PC. Alles werkt en zus is helemaal blij.

Kortom, gisteren hoefden we dus niets te doen en zijn we een dagje ter ontspanning gaan winkelen in de stad.

"De stad" is in dit geval Rotterdam waar zo´n beetje heel mijn familie geboren en getogen is.

Met de Metro naar staion "Beurs", wandelen over de Lijnbaan en eten aan de Coolsingel.

Nee, er is geen tablet gescored, wel heb ik een paar schoenen in mijn maat (46) gekocht, dat wil in Spanje nog wel eens lastig zijn. Er staat dan wel op dat ze 46 zijn, maar ze vallen zo klein dat ze van geen kanten passen.
Bij de Mediamarkt waren eigenlijk alleen de "grote merken" vertegenwoordigd, terwijl ik als hobbyist toch meer een "Open Systeem" wil hebben waar ik van alles softwarematig aan kan sleutelen.

Wat in het vat zit verzuurt niet, dus ........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten